Ahad, 11 Disember 2016

Kursus,Seminar dan Workshop Cendawan Tiram Kelabu

Ramai juga yang pm,whatsapp,inbox bagaimana cara nak jemput saya untuk mengendalikan kursus Mushroom Farming Workshop ni.

Boleh je nak jemput,ada quotation dan boleh dibincang.Bahan mengajar dan praktikal semua pihak kami sediakan.Bahan praktikal para peserta boleh dibawa balik.Lepas habis kursus kita ada bagi whatsapp group support.

Peserta yang positif memang sangat dialukan...saya memang suka sangat jika ada pelatih yang serius hendak menanam cendawan. Boleh jadi pelapis saya.Penyambung ilmu..bagus kan.

Memberi ilmu tanpa syarat...tetapi,nama dah pertanian,kena hardcore,hati-kental,jiwa lasak.💪

Masa kursus saya brain-wash sekali tau...ada yang sentap minta maaf tapi misi saya adalah memberi ilmu perniagaan.Ilmu perniagaan ni kalau jiwa koyak susah,dalam masa yang sama mengubah mentaliti orang kita yang nak 💰💰💰 aje,nak kaya cepat tak nak usaha.

Jadi nya emelkan cadangan atau jemputan anda ke alamat emel pembantu saya dayangku1984@gmail.com dan whatsapp/call 017-8592702/011-14047699.Jika jadual kena tarikh insyaAllah boleh bekerjasama.

Tiada ulasan: